Daniel Borzym radca prawny prawo cywilne

CYWILNE

Daniel Borzym radca prawny prawo gospodarcze

GOSPODARCZE

Daniel Borzym radca prawny prawo karne

KARNE

Daniel Borzym radca prawny prawo autorskie

AUTORSKIE

Daniel Borzym radca prawny prawo podatkowe

PRAWO PODATKOWE

Kancelaria Adwokacka Ius Cogens w Toruniu - Adwokat sprawy sądowe

SPORY SĄDOWE

RADCA PRAWNY DANIEL BORZYM

1.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

Radca prawny Daniel Borzym posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie zdobywał w trakcie pracy na różnych stanowiskach w Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie, Polskich Portach Lotniczych Spółce Akcyjnej oraz w kilku liczących się kancelariach prawno-podatkowych w Warszawie m. in. GWW Ladziński, Cmoch i Wspólnicy sp. k., Kancelarii Ożóg Tomczykowski Sp. z o. o. oraz Ferretti-Bębenek Kancelaria Prawna i Podatkowa.

Jest w naszej kancelarii największym ekspertem z zakresu prawa podatkowego oraz prawa spółek handlowych. Specjalizuje się w prawie cywilnym oraz w zagadnieniach związanych z obsługą prawną podmiotów gospodarczych ze szczególnym uwzględnieniem sporów na tle wykonywania umów między przedsiębiorcami, prawa spółek handlowych, prawa pracy oraz prawa podatkowego. Interesuje się sprawami dotyczącymi kryptowalut.

2.

WYKSZTAŁCENIE

Mecenas Daniel Borzym ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W 2012 roku ukończył również studia podyplomowe Akademia Spółek w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Biegle włada językiem angielskim.

W latach 2009-2021 odbywał aplikację radcowską. Zdał egzamin radcowski. Od 2022 roku jest wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców prawnych w Warszawie.

3.

DODATKOWE INFORMACJE

Jest zafascynowany koncepcją la dolce vita. Uwielbia podróżować i zwiedzać Włochy.

Jego artykuły ukazywały się na łamach "Rzeczypospolitej". Jest współautorem publikacji „Jak uniknąć ryzyka odpowiedzialności podatkowej. Tax compliance” pod red. P. Tomczykowski, Wolters Kluwer, Warszawa 2021r.

Kancelaria Adwokacka Toruń

KANCELARIA ADWOKACKA IUS COGENS W TORUNIU

KANCELARIA ADWOKACKA IUS COGENS S. C.

P. KONIECKIEWICZ M. SENIW M. SYNAK

ul. Kazimierza Jagiellończyka 6

87-100 Toruń

PON - PT

Obowiązkowe telefoniczne lub elektroniczne rezerwacje.

SWIFT INGBPLPW PL

11 1050 1979 1000 0091 4402 2879